10 december Kerstgourmet

gourmet
Op zaterdag 10 december is alweer het kerstgourmet. Onze chefs zullen er weer voor zorgen dat er voor iedereen wat lekkers op de tafels staat. Heb jij (en je gezin) zin om gezellig mee te eten dan willen we je vragen om je wel even in te schrijven. Dit kan door je naam op de lijst in de hal op te geven of door even een e-mailbericht te sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl.

Graag vernemen we om hoeveel personen het gaat en of het gaat om leden ouder dan 12 of jonger dan 12 jaar. Mocht er toevallig een steengril/partygril beschikbaar zijn om een avond te lenen dan horen wij dit ook graag!

De kosten voor het kerstgourmet zijn weer gelijk aan voorgaande jaren namelijk 10 Euro voor kinderen jonger dan 12 jaar en voor de (jong)volwassenen 15 Euro per deelnemer. (Betaling liefst vooraf bij de Activiteiten Commissie)

Het clubgebouw zal om 18:00 uur open zijn en om 18:30 uur gaan we beginnen met het voorgerecht.