Holland Windsurfing

Zuid Holland Windsurfing organiseerde jaren met veel succes de Zuid Holland Windsurfing serie. Met de komst van de nieuwe jeugdwedstrijdklasse, de Techno 293 OD, sloegen zij de vleugels uit en werd er de Holland Windsurfing Serie geboren. Niet alleen in de Randstad maar ook daarbuiten werden door de serie  haar evenenementen georganiseerd!

Dieter was de drijvende kracht achter de serie. Wedstrijdorganisatie, verenigingsoverleg, de klassementen en de jeugd, het materiaal en heel veel plezier was nodig om deze serie tot een succes te maken. De serie is gericht op de windsurfjeugd van heel Nederland. Of je nu het laatste materiaal, of een oud board en tuigage meebrengt, het maakte niet uit. In deze serie kon je altijd meesurfen! Daarbij wist je zeker dat als je naar een wedstrijddag ging, dat er een wedstrijd was. Mooi weer, slecht weer, weinig wind, veel wind het maakt niet uit, er werd altijd een wedstrijd gesurft of anders gewoon veel lol gemaakt.

Helaas wordt de Holland Windsurfing serie vanaf 2021 niet meer gevaren, sinds Dieter zijn taken heeft neergelegd.

Zie voor meer informatie de Facebook pagina van Holland WIndsurfing. Het domein http://www.hollandwindsurfing.nl is vervallen.