Stand up Paddle (SUP)

Lijkt suppen jou ook zo leuk?

Wist je dat je met suppen 95% van je spieren gebruikt? Suppen is fun, genieten van de natuur en tegelijkertijd een hele goede workout.

Bij WSV Zegerplas kan je dan ook sup’s huren, clinics volgen en deelnemen aan de leuke tochten van onze SupHub. Onze twee Watersport Verbond ge-certificeerde instructeurs Arjan en Essiena leren je de beginselen van het suppen en nemen je mee op de leukste tochten in Nederland.

Wij hebben inflatable en hardboards tot onze beschikking, gebruiken altijd een leash en voor de frisse dagen en lagere water temperatuur, fijne hagel nieuwe O’neill wetsuits en schoentjes.

Clinics en verhuur:

De beginselen van het suppen - 30 Euro (inclusief materiaal en ontvangst met koffie en thee)
Suppen met de hond Clinic -  Op aanvraag
Sup Yoga - Tijdelijk niet beschikbaar
Supboard verhuur (leden) - 10 Euro (Spelregels sup verhuur)
Supboard verhuur (niet-leden) - 25 Euro (Spelregels sup verhuur)
Suppen voor gevorderden - Op aanvraag
SubHub tochten zonder materiaal - 7,50 Euro
SubHub tochten met materiaal - 17,50 Euro
Lidmaatschap WSV Zegerplas - 50,- Euro

Voor groepsprijzen kunt u een mailtje sturen naar info@wsvzegerplas.nl.

Faciliteiten:

Ons club gebouw staat bij SUP verhuur en clinics tot je beschikking, kleedkamers, warme douches, toiletten en een goed uitgeruste bar.

Het club gebouw ligt fijn aan de Zegerplas waar via de wal en een zandstrand toegang is tot de Zegerplas.

Let op!
Alle sup activiteiten zijn onder voorbehoud van de weersomstandigheden want veiligheid voor alles.

Afbeeldingen