13 juli 2014 - Toertocht SV ter Aar naar WSV Zegerplas

alphen-teraar
Zondag 13 juli 2014 is weer de tweejaarlijkse toertocht van de Surfclub in Ter Aar naar WSV Zegerplas geplanned. Deze toertocht gaat over de Langeraarse plas via de Leidsche vaart en het Aarkanaal de Zegerplas op om bij ons af te sluiten met een lekkere BBQ. Deze tocht kan op de surfplank afgelegd worden, maar natuurlijk ook op de SUP plank.

Omdat veiligheid natuurlijk voorop staat wordt er gezorgd dat er boten op het water zijn die kunnen assisteren. Tevens rijden er bezemwagens langs de route om mensen op te pikken. Dit zorgt ervoor dat zelfs de minst ervaren surfers mee kunnen doen met deze tocht!

Ondanks dat we eigenlijk zouden starten in Alphen dit jaar is dit door omstandigheden toch gewisseld met Ter Aar. Er moet er dus voor gezorgd worden dat je surfspullen in Ter Aar aanwezig zijn. Dit wordt niet geregeld vanuit de organisatie. Uit ervaring blijkt dat er meestal wel een of twee aanhangers aanwezig zijn of dat mensen een plekje vrij hebben op het dak van de auto.

Het meedoen aan de tocht is gratis. Voor de BBQ dient wel 12,50 euro per persoon afgerekend te worden. Voor zowel de toertocht als de BBQ dient men zich in te schrijven. Dit kan door middel van dit formulier of door jezelf op te geven op de inschrijflijst in het clubhuis.

Hieronder nog even alle feiten op een rijtje:

• Zondag 13 juli 2014
  • Inschrijven tot 10-7-2014 via deze link of het formulier in het clubhuis
  • Skippersmeeting 12:30 uur in Ter Aar
  • Start 13:00 uur
  • Aanvang BBQ rond 17:00 uur (in Alphen)
  • Kosten BBQ 12,50 euro per persoon
  • Zowel voor surfers als SUPers