15 december Kerstgourmet

Zaterdag 15 december is het weer zover: Het jaarlijkse kerstgourmet. Heb je ook al trek en zin om gezellig met z'n allen te gaan gourmetten, schrijf je dan nu in. Dit kan door een e-mail te sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl of via de inschrijflijst in de hal van het clubgebouw. Laat even weten met hoeveel jullie komen en of er eventueel een gourmetstel beschikbaar is om te gebruiken.

Omdat er toch wat kosten gemaakt worden kunnen we het kerstgourmet niet gratis aanbieden. De kosten bedragen 15 Euro voor de (jong) volwassenen en 10 Euro voor kinderen jonger dan 12 jaar.

Wat je hiervoor krijgt is een 4 gangen menu bestaand uit voorgerecht, hoofdgerecht (gourmet/gril met vlees, vis en bijgerechten) een nagerecht (buffet) en een koffie/thee gang. Drinken is dus verder voor eigen kosten (tegen standaard clubprijzen). Heb je speciale dieetwensen, laat dit dan even weten. We proberen met iedereen rekening te houden.

We willen graag beginnen met eten rond 18:30. Het clubhuis is geopend vanaf 18:00 uur.