15 mei - 2 uur van Alphen

start windsurfwedstrijd

Zondag 15 mei is het weer zo ver, de 42e editie van de windsurfklassieker van Nederland, de 2 uur van Alphen. Deze marathon race gaat er om dat je zoveel mogelijk rondes maakt over de hoeken van de Zegerplas als mogelijk binnen 2 uur tijd.

De skippersmeeting met de uitleg van de baan zal om 11:30 uur beginnen en om 12:00 uur zal het startsein klinken. We houden de wedstrijdreglementen aan die altijd golden in de Holland Windsurfing Series.

Voor niet-leden vragen wij een inschrijfgeld van 5 Euro per deelnemer. Voor leden van WSV Zegerplas is deelname gratis en geldt deze wedstrijd ook voor de clubwedstrijd.

Net als voorgaande jaren mogen wij themapark Archeon weer bedanken voor sponsoring van dit evenement. Er zullen weer een aantal toegangskaarten beschikbaar gesteld worden aan de deelnemers!