26 juni: Opening plankenberging met BBQ

BBQ
Wellicht hebben jullie de uitnodiging al in de bus zien vallen, maar hierbij ook de digitale versie. Op zondag 26 juni worden de sleutels van de nieuwe plankenberging overgedragen aan het bestuur. Om dit te vieren organiseren we een BBQ voor al onze leden, donateurs en externe helpende handen. Deze BBQ zal beginnen rond 16:00 uur, direct na de 3e clubwedstrijd. Zie hieronder voor meer informatie.

In verband met inkopen doen, horen we graag vooraf of jullie komen. Dit kan door even een bericht te sturen aan bar@wsvzegerplas.nl.

Omdat we hopen de we veel leden bij elkaar krijgen om dit feest te vieren wil het bestuur hier gelijk gebruik van maken om een buitengewone algemene ledenenvergadering te beleggen. Meer informatie in dit artikel.

Uitnodiging BBQ
uitnodiging