CWO diploma's behaald in 2010!

De winnaars, samen met de instructeurs

Vandaag was niet alleen de uitreiking van de jaarprijzen van het clubkampioenschap, ook werden er vandaag een aantal CWO diploma's uitgereikt.

Na een jaar van inspanning was vandaag het moment waarop de geslaagden hun diploma's in ontvangst konden nemen.

Diverse leden hebben het afgelopen jaar meegedaan aan de trainingen. Een aantal van hen had ook de ambitie om dit af te sluiten met een diploma en kwam daarom ook in het naseizoen nog op de club voor de theorielessen.

Op woensdag 22 december 2010 hebben een aantal  van hen ook het theorie examen gemaakt. De afgelopen week hebben zij gehoord of ze al dan niet hun diploma hebben gehaald, maar vandaag werden zij ook nog eens gehuldigd.

Degene die de diploma's in ontvangst mogen nemen waren:

CWO 1:
Casper Prins

CWO 1 + theorie CWO 2:
Daphne Bachet
Carlijn Bos
Cornelis Poortvliet

CWO 2 theorie:
Niels Vissers (had al zijn CWO 1)

CWO 2 + theorie CWO 3:
Marco van der Laan

Voor meer informatie over de CWO diploma's kunt u kijken op de website van stichting CWO: http://www.cwo.nl