Diploma- en prijsuitreiking zondag 11 maart 2018

Zondag 11 maart 2018 worden de CWO-diploma's uitgereikt aan de surfers die afgelopen winter het examen hebben gedaan.  We kunnen gelukkig al melden dat alle kandidaten het examen hebben gehaald!

Wie het afgelopen jaar de strijd om het clubkampioenschap heeft gewonnen, dat verklappen we nog niet. Er is weer gestreden in 3 klassen, met een verschil van soms hooguit 1 punt in de strijd om de eerste plaats.

Benieuwd wie er gewonnen heeft en wie allemaal hun diploma hebben gehaald? Kom (met je familie) op zondag 11 maart gezellig naar het clubhuis om de diploma- en prijsuitreiking bij te wonen. De uitreiking begint om 15:00 uur, maar jullie zijn uiteraard al eerder welkom voor een hapje en een drankje.