Eindfeest thema Disney

DISNEY
Met nog  maar 2 clubwedstrijden en een aantal buitentrainingen voor de boeg loopt het surfseizoen helaas alweer bijna ten einde. Maar niet getreurd, tijdens het binnenseizoen zullen weer genoeg leuke activiteiten plaatsvinden. Het eerste evenement zal het eindfeest zijn! Deze is op zaterdagavond 15 november vanaf 20:30 uur. Zoals elk jaar in thema. Dit jaar hebben we als Thema: Disney.

Disney maakt al sinds 1923 films, comics, themaparken, boeken en computerspellen. Er zijn tal van helden en figuren bedacht door dit bedrijf zodat iedereen zich waarschijnlijk wel kan relateren aan een van hen. Kortom: laat je fantasie eens gaan en duik eens in de magie van Disney!

Op dit feest zijn wederom weer introducees welkom. Dus heb jij vrienden, familie of kennissen die het leuk vinden aanwezig te zijn en mee te feesten: Nodig ze uit!