Kerstgourmet op zaterdag 16 december

Op zaterdag 16 december organiseren we weer ons jaarlijks kerstgourmet. Deze avond zal er weer voldoende eten en drinken zijn voor iedereen. Om rekening te kunnen houden met de hoeveelheid inkopen willen we wel vragen om jou (en je gezin) vooraf in te schrijven.

Dit kan door even de lijst in te vullen in het clubhuis of door een e-mail te sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl.

Vermeld dan even om hoeveel personen het gaat en of je eventueel een gourmet setje beschikbaar hebt voor de avond. Mocht je speciale dieet wensen hebben horen we dit natuurlijk ook graag. We proberen met iedereen rekening te houden.

Omdat er toch een hoop kosten gemaakt worden vragen kunnen we het kerstgourmet niet gratis aanbieden. Dit is 15 Euro voor de (jong) volwassenen en 10 Euro voor kinderen jonger dan 12 jaar.

Wat je hiervoor krijgt is een 4 gangen menu bestaand uit voorgerecht, hoofdgerecht (gourmet/gril met vlees, vis en bijgerechten) een nagerecht (buffet) en een koffie/thee gang. Drinken is dus verder voor eigen kosten (tegen standaard clubprijzen).

We willen graag beginnen met eten rond 18:30. Het clubhuis is geopend vanaf 18:00 uur.