Leer windsurfen! Beginnerscursus 7 juli a.s.

De vorige beginnerscursus op 9 juni jl. was een groot succes. Daarom binnenkort nog een keer en wel op 7 juli a.s.

Zin om  nog voor je zomervakantie de basisbeginselen van het windsurfen te leren? Dan is dit je kans!

Tijdens deze cursus komen zowel theorie als praktijk ruim aan bod. Aan het einde van de dag heb je de basisbeginselen van het windsurfen al aardig onder de knie.

Door deelname aan de dagcursus ben je meteen tot het einde van het jaar automatisch lid van onze surfclub en mag je gedurende deze tijd ook gratis deelnemen aan de woensdagavondtrainingen en gebruik maken van het clubmateriaal.

Er is nog plek voor de dagcursus, dus wil je meedoen, meldt je dan snel aan d.m.v. een e-mail naar onze secretaris dwfvdschilden@ziggo.nl o.v.v. dagcursus 7 juli 2013.

Eens op de windsurfclub komen kijken? Dat kan natuurlijk ook. Op woensdagavond is de club open en kun je met eventuele vragen gewoon even bij ons binnen lopen.