Materiaal kopen?

sails
Afgelopen weken zijn er wat vragen geweest over wat voor materiaal er precies gekocht dient te worden om goed mee te kunnen doen met de trainingen en/of wedstrijden. Omdat er een hoop mogelijkheden zijn hebben we hier een aparte pagina voor gemaakt op deze website. Hierin staat een uitleg en een verwijzing naar onze facebook pagina waarop leden online gevonden advertenties kunnen plaatsen met geschikt materiaal.

Heb je na het lezen van dit artikel toch nog vragen over materiaal schroom dan niet om op de club (of via facebook natuurlijk) te vragen aan leden die hier meer verstand van hebben.

De kennis van materiaal komt groots aan bod tijdens de theorielessen. Met name bij het lessen voor het derde CWO diploma.