Paasbrunch 2014

easter-bunny1
Op maandag 21 april 2014 (2e paasdag) organiseren we weer de Paasbrunch. Vanaf 10:00 uur zal het clubgebouw geopend zijn. We beginnen dan, voor de jonge leden, met het zoeken naar paaseieren. Vanaf 10:30 uur zal de tafel gedekt staan en kan er naar hartenlust gegeten en gedronken worden.

De inschrijflijst hangt in de hal van het clubgebouw. Tevens is het mogelijk om je per e-mail op te geven. Dit kan door een e-mail te sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl. Geef hierbij even aan hoeveel kinderen (tot 12 jaar) en volwassenen er komen.

De kosten voor deze paasbrunch zijn net als vorige jaren 8 euro voor volwassenen en 5 euro voor kinderen tot 12 jaar.

Een sfeerimpressie van afgelopen jaar kan gevonden worden op onze facebookpagina.

paas1
paas2