Sponsor een AED voor ons clubgebouw!

Een AED redt levens. Elk jaar krijgen 16.000 mensen in Nederland een hartstilstand. Als binnen zes minuten wordt gedefibrilleerd met een AED stijgt de kans op overleven van 10% naar 70%.

Daarom zijn wij op zoek naar sponsoren voor een AED in ons clubgebouw. Interesse?
Naar aanleiding van de KNWV nieuwsbrief hebben wij in het bestuur besloten mee te doen aan de actie van sponsoreenaed.nl De bedoeling is dat 4 bedrijven elk 300 euro sponsoren, zodat wij een AED kunnen aanschaffen voor in ons clubgebouw.

Uiteraard zit hier ook voor de bedrijven een positieve kant aan.

"Steun uw lokale gemeenschap

Sponsor een AED biedt u een unieke mogelijkheid om lokaal uw bedrijf te adverteren. U steunt met uw bijdrage een lokale kerk, school of vereniging en laat zien dat uw bedrijf betrokken is bij de gemeenschap.

Laagdrempelig sponsoren
Voor maar driehonderd euro sponsort u ¼ deel van de aanschaf van een AED. U ontvangt daarna rechtstreeks van importeur Defibrion een factuur. Hierop staat een code die u moet vermelden bij het toezenden van uw logo.

Jarenlange zichtbaarheid
Na betaling door de sponsors maakt Defibrion een luxe bordje van 25 x 18 cm (8 mm plexiglas, metalen afstandhouders, gelamineerde print aan de achterzijde) waarop de logo’s van de vier sponsors worden weergegeven. Uw bedrijf is zo jarenlang te zien naast de AED."

Indien uw interesse is gewekt kunt u zich opgeven in ons clubhuis gedurende onze openingstijden, of per mail via info@wsvzegerplas.nl Ook vragen kunt u hier stellen.