Zondag 16 maart: containers opruimen en diploma- en prijsuitreiking

google-calendar-icon
In tegenstelling tot eerdere berichten in het clubblad en per mail, gaat de container opruiming en de uitreiking van de cwo diploma's en prijzen van de clubkampioenen niet op zondag 2 maart maar op zondag 16 maart plaatsvinden. Bij het plannen van de oorspronkelijke datum waren we vergeten met de 20 van Alphen. Door de slechte bereikbaarheid van ons clubhuis tijdens het evenement is besloten de datum te veranderen.

Vanaf 10 uur zullen we beginnen met het opruimen van de containers, zorg dus dat je plek netjes is en je spullen niet rondzwerven in de containers. Dan kan het zomaar zijn dat deze worden opgeruimd.

Om 15:00 uur zullen we overgaan tot de uitreiking van de cwo diploma's en de prijzen van ons clubkampioenschap 2013.

Zet de datum vast in je agenda en zorg dat je er bij bent!