1e Clubwedstrijd 16 mei

Op zondag 16 mei aanstaande staat alweer de eerste clubwedstrijd geplanned voor dit seizoen. Helaas is deze door de huidige coronamaatregelen nog even anders dan normaal. De huidige regels laten het namelijk niet voor iedereen toe deel te nemen aan de wedstrijd. Leden tot en met 26 jaar mogen, in clubverband, gelukkig wel de strijd aangaan met elkaar!

Omdat we het toch leuk vinden om voor de 'jeugd' wat te organiseren gaat de wedstrijd zondag 16 mei wel door. Heb je dus zin om eens te kijken hoe het wedstrijdsurfen in z'n werk gaat of je krachten weer eens wilt meten met je clubgenoten dan zien we je zondag!

Omdat het natuurlijk niet helemaal eerlijk is ten aanzien van de oudere deelnemers zal deze wedstrijd niet meetellen in het eindklassement van de clubkampioenschappen.

Nog wat praktische informatie:

- De eerste manch zal starten om 11:00 uur. Zorg dus dat je voor deze tijd omgekleed, opgetuigd en op het water bent.

- De wedstrijd zal doorgaan bij voldoende aanmeldingen. Hou de Whatsapp groepen in de gaten voor het inschrijfformulier!

- Voorafgaand aan de eerste manch, om 10:30 uur, zal een uitleg (de skippersmeeting) gegeven worden door de wedstrijdcommissie. Hier wordt vertelt over de uitgelegde baan, de indelingen van klassen, de startprocedure en zullen er vragen beantwoord worden.

- Iedereen vaart op zijn of haar niveau mee. Ben je net begonnen met windsurfen: geen probleem dus!

- Meedoen is gratis.

- Neem zelf wat te eten en drinken mee. De kantine en kleedkamers zijn helaas nog gesloten.