28 maart paasbrunch

easter-bunny1
Op maandag 28 maart (2e paasdag) wordt de jaarlijkse paasbrunch weer georganiseerd. We zorgen er weer voor dat de tafels gedekt zijn met onder andere broodjes, vleeswaren en zoetigheden. Wil je hierbij aanwezig zijn meldt jezelf (en familie) dan even aan. Dit kan wederom weer door je naam in te vullen op de lijst die hangt in de hal van het clubhuis. Ook kun je een mailtje sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl.

Geef hierbij ook op om hoeveel personen het gaat. De kosten voor de brunch zijn 5 euro voor kinderen tot 12 jaar. Daarboven is het 8 euro per persoon. We willen beginnen met eten rond 10:30 uur en het clubgebouw zal vanaf 10:00 uur open zijn.

Behalve deelnemers zoeken we ook nog wat helpende handjes die de aktiviteitencommissie wil helpen om de tafels te dekken. Dit gebeurd meestal een van de avonden vooraf. (waarschijnlijk vrijdagavond of zaterdag overdag) Mocht iemand willen assisteren kan dit even aangegeven worden bij iemand van de AK. (Mirelle / Marco)