Vanavond eerste surfles

Zegerplaslogo
Na een lange 'winter' is het dan weer zover, de eerste surfles van het seizoen. De meeste leden weten zo onderhand wel hoe de trainingen er uit zien, maar voor de last-minute twijfelaars nog even voor de zekerheid: we beginnen zoals gebruikelijk om 1900u, het is de bedoeling dat je voor die tijd zelf al hebt opgetuigd en omgekleed. Uiteraard zijn wij er wel om te helpen waar nodig.

Zorg ook dat je je voldoende warm aankleed! Het lijkt al erg lekker in de zon, maar het water kan nog verraderlijk koud zijn. Surfen in je zomerpak zonder schoentjes is nog geen aanrader. Ook de minder ervaren surfers kunnen uiteraard gewoon meedoen. Wanneer je niet meer continu in het water ligt is het qua temperatuur prima te doen. Mocht je het toch koud krijgen en eerder willen stoppen, doe dat dan ook. Beter verstandig stoppen dan onderkoeld raken natuurlijk.

De les duurt tot ongeveer 2000u, het opruimen van materiaal en omkleden niet meegerekend.

Het belangrijkste: vergeet er niet weer van te genieten dat het seizoen weer begonnen is! Tot vanavond op het water.