Maandag 2 april: paasbrunch en eerste clubwedstrijd

Op de tweede paasdag wordt weer de jaarlijkse paasbrunch georganiseerd. Ook dit jaar zullen we er weer voor zorgen dat er genoeg te eten en drinken is. Nadat we uitgegeten zijn, is er gelijk de mogelijkheid om de gegeten calorieen weer te verbranden tijdens de eerste clubwedstrijd. Om 10:30 willen we starten met de brunch (clubhuis geopend vanaf 10 uur). Om mee te kunnen eten zouden wij het wel prettig vinden als jullie je aanmelden.

Dit kan weer via de bekende wegen: de inschrijflijst in de hal van het clubhuis of via een mailtje naar activiteiten@wsvzegerplas.nl. Vergeet hierbij niet even aan te geven met hoeveel kinderen en volwassenen je komt.

De kosten voor de brunch zijn 5 euro voor kinderen tot 12 jaar. Daarboven is het 8 euro per persoon.