Uitslag clubkampioenschap en cwo-examens 2017

Afgelopen zondag zijn in ons clubgebouw de prijzen uitgereikt van het clubkampioenschap van afgelopen seizoen. Ook zijn aan een aantal gelukkigen CWO-diploma's uitgereikt na het succesvol maken van hun examens. Voor wie er helaas niet bij kon zijn, hierbij nog een overzicht van de gelukkigen:

CWO-diploma's:

1 Mees Mulder
2 Evelien Roubroeks
3 Lynn Slootjes

Namens de gehele wedstrijdcommissie nogmaals van harte gefeliciteerd. We hopen komende seizoen nog een hoop extra diploma's en prijzen uit te kunnen reiken.

Vanaf woensdag 28 maart beginnen we weer met onze trainingen. Ken je nog mensen die willen leren windsurfen? Dat kan ook dit jaar weer met onze dagcursus. De eerste staat gepland op zondag 13 mei.

Voor de deelnemers aan de clubwedstrijden: de eerste wedstrijd vind plaats na de paasbrunch, op maandag 2 april.

Alle data zijn uiteraard ook terug te vinden in onze kalender en in het clubblad.