Uitslag en foto's 3e clubwedstrijd

Vandaag is op de Zegerplas de 3e clubwedstrijd van dit seizoen gevaren. 8 Deelnemers streden, verspreid over 2 klassen, om de 1e plaats.

De 1e manche was vrij hectisch. Mark voer de baan verkeerd en Andries verleende vlak voor de finish geen voorrang, wat hem een DSQ opleverde voor die manche.

Op het water zagen we eigenlijk meerdere wedstrijden tegelijk. Mark en Ben streden om de plaatsen 1 en 2 in de wedstrijdklasse, Marco voer als enige mee in de recreatieklasse (waarbij hij wel de complete baan mee surfde met de wedstrijdklasse) en de overige deelnemers streden achter Ben en Mark om de overige plaatsen in de wedstrijdklasse.

Na 6 manches, omdat de race vanwege onweer vroegtijdig werd afgebroken, resulteerde dat in de volgende uitslag:

Wedstrijdklasse:
1. Mark Kientz
2. Ben Boon
3. Jeroen Giesen
4. Andries Warreman
5. Johan Commelin
6. Ronald Giesen
7. Edwin (wat is ook alweer je achternaam?)

Recreatieklasse:
1. Marco van der Laan

Voor de mensen die er niet bij zijn geweest hebben we nog een kleine impressie van de dag in foto's:

Zondag 9 oktober staat de 4e clubwedstrijd op de kalender, we hopen voor dan op wat meer deelnemers (iedereen kan meedoen!!) en als het kan iets minder regen...