Paasbrunch 24 april 2011

paashaas
Op zondag 24 april staat de jaarlijkse paasbrunch weer geplanned. Vanaf 10:00 uur gaan we met de kinderen paaseieren zoeken en vanaf 10:30 uur beginnen we met de brunch. Om het voor iedereen toegankelijk te maken kun je vanaf nu je ook opgeven via het formulier op deze pagina. (klik op lees verder)

Om het evenement kostendekkend te houden willen we iedereen wel vragen om een kleine bijdrage te leveren. Per volwassene (vanaf 17 jaar) zijn de kosten hiervoor 8 Euro. Voor kinderen tot en met 16 jaar 5 Euro.

U kunt zich (en uw gezin) inschrijven via het formulier in de hal van het clubhuis of via het hieronder ingevoerde formulier. Dit formulier wordt gestuurd naar het e-mailadres van de AK. Betalen kan op woensdagavonden of op de zondagen bij leden van de AK (Corstiaan, Anouk, Armanda en Marco). Graag willen wij de betaling ontvangen voor 16 april aanstaande in verband met de inkopen.

Na de brunch is er natuurlijk gelegenheid om nog een rakje te varen!

[contact-form 2 "Aanmelden paasbrunch"]

sfeerimpressie WSV paasbrunch 2009