Roosters bijgewerkt op de website

Zoals jullie van de week gezien hebben ligt het clubblad inmiddels weer in de brievenbus. Naast de mooie woorden van de voorzitter en de leuke en informatieve stukken over de wedstrijden wil ik op deze manier ook nog even de aandacht vragen voor de vrijwilligersdiensten.Â

Zoals Herman reeds vermeld heeft in het clubblad zijn nog niet alle bar- en schoonmaakdiensten ingevuld voor de komende weken. Dit is natuurlijk zonde! We zijn dus nog hard op zoek naar vrijwilligers die zicht een avond of middag willen inzetten voor de surfclub.

Voor de dagen die nog open zijn wil ik jullie graag verwijzen naar de zojuist bijgewerkte roosterpagina op deze website. In verband met de privacy gevoelige informatie dien je hiervoor wel even in te loggen (of een account aan te maken).