Website wordt interactief

Zo'n nieuwe website is natuurlijk wel leuk, maar het is niet meer echt van deze tijd dat de informatie maar 1 richting op gaat. Daarom willen we onze leden de mogelijkheid bieden om te reageren op nieuwsberichten.

Vanaf heden is dus dit ook mogelijk! Om echter te zorgen dat niet jan-en-alleman reacties gaat plaatsen waar we niet op zitten te wachten, is deze mogelijkheid vooralsnog alleen opengesteld voor leden.

Als je wilt kunnen reageren op de nieuwsberichten moet je het volgende doen:
- stuur een mail naar info@wsvzegerplas.nl
- wij maken een account voor je aan en vervolgens kun je inloggen op de website (in de rechter 'menubalk')
- onder elk nieuwsbericht vind je nu de mogelijkheid om hierop te reageren!

Uiteraard verwachten we van onze leden dat alle reacties die geplaatst worden voldoen aan de normale fatsoensnormen zoals deze ook op de club zelf gelden. We gaan er vanuit dat dit als vanzelfsprekend zal worden gezien.

Have fun!