Bar rooster online

Omdat tijdens de afgelopen ALV een aantal keer de vraag/opmerking kwam om de communicatie te verbeteren hebben we hier gehoor aan gegeven.
Inmiddels staat er een extra item in het hoofdmenu voor de 'Leden' van de vereniging.

Onder dit item zullen we afgeschermde inhoud gaan neerzetten die alleen beschikbaar is voor de leden van de vereniging. Inmiddels staat hier het huidige barrooster op. Omdat er ook persoonlijke gegevens als telefoonnummers staan hebben we wel de verplichting gesteld dat er eerst ingelogd wordt op de website.

Ook willen we hier het schoonmaakrooster gaan vermelden. Als iemand die digitaal kan sturen per e-mail dan heel graag!

Als iemand meer informatie heeft die hij/zij graag op de website terug wil vinden wordt een reactie op dit bericht erg gewaardeerd!