Eindfeest surfseizoen 2011

halloween spook
Met het surfseizoen bijna ten einde gaat het winterprogramma weer beginnen. Om dit programma in te luiden (en het einde van het seizoen af te sluiten) gaan we natuurlijk weer een groots themafeest organiseren voor alle leden en hun familie / vrienden.

Dit feest staat al het hele jaar in het jaarprogramma van de vereniging, dus de datum van zaterdag 12 november zal voor niemand nieuw zijn. Wat wel nieuw gaat zijn is het thema! Dit hebben wij, als activiteiten commissie, dus weer angstvallig geheim gehouden. De aankondiging van het thema op de website is dan ook de primeur en binnenkort valt op jullie deurmat ook een 'geschreven' uitnodiging. Het thema van dit eindfeest wordt: HALLOWEEN!

Zoals vermeld zal het feest gehouden worden op zaterdagavond vanaf 21:00 uur in ons clubgebouw aan de Zegerplas. Wij hopen dat jullie allemaal, met eventuele vrienden en familie, in halloween-style aanwezig zullen zijn!