Kerstgourmet

Het surfseizoen is inmiddels afgelopen en de feestdagen staan alweer voor de deur. De tijd van lekker eten en drinken is weer aangebroken! Net als voorgaande jaren betekent dit dat er ook op de surfclub weer een kerstgourmet georganiseerd wordt.

Dit jaar kan er weer gezellig gegeten en gedronken worden op zaterdagavond de 17e van december. Hierbij willen we jullie allemaal graag uitnodigen!Als vereniging kunnen we niet alle kosten geheel dekken, daarom vragen we van de deelnemers een eigen bijdrage. Deze zal net als voorgaande jaren voor volwassenen 15 Euro bedragen en voor kinderen van 6 tot 12 jaar zijn deze kosten 10 Euro per persoon.

Inschrijven voor het kerstgourmet kan tot zondag 11 december. Er hangt een inschrijflijst in de hal van het clubhuis, maar het is natuurlijk ook mogelijk een mailtje te sturen naar akwsvzegerplas@gmail.com. Graag weten we hoeveel mensen er mee komen eten en of je een gourmetstel te leen hebt voor deze avond.

Graag tot 17 december!