Kerstgourmet 2012

Na de donkere dagen weer echt gaan beginnen en het clubgebouw weer vrijgemaakt is van het buitenaardse tuig kunnen we weer door naar het volgende evenement: Het kerstgourmet. Op zaterdag 15 december (vanaf 19:30 uur) zullen de tafels weer gedekt zijn en kan er weer lekker gegeten en gedronken worden.

Omdat we als vereniging niet alle kosten kunnen betalen is voor  dit evenement een eigen bijdrage noodzakelijk. Deze zal net als voorgaande jaren voor volwassenen 15 Euro bedragen en voor kinderen van 6 tot 12 jaar zijn deze kosten 10 Euro per persoon.

Omdat we rekening moeten houden met de inkopen is inschrijving vooraf verplicht. Er hangt een inschrijflijst aan het prikbord in het clubgebouw. Tevens is het mogelijk een e-mail te sturen naar akwsvzegerplas@gmail.com of even onderstaande formulier in te vullen. Inschrijven kan tot 9 december.

[contact-form-7 id="898" title="Aanmelden kerstgourmet"]