Uitslag eerste clubwedstrijd 2012 - nu met foto's

Vandaag is op de Zegerplas de eerste clubwedstrijd van het seizoen 2012 gevaren. Bij aankomst op de club was het direct al duidelijk dat het voor sommigen een zware wedstrijd zou worden. Het waaide namelijk behoorlijk en met een temperatuur van zo'n 9 graden was het, zeker doordat het ontbrak aan zon, fris te noemen.

Desondanks hebben 10 personen vandaag een poging gewaagd de eerste wedstrijd op hun naam te schrijven. Daar waar de eerste drie plekken al vrij snel bepaald waren, bleef het daarachter nog even spannend, vooral om plaats vier tot en met zeven. Uiteindelijk heeft dit geleid tot de volgende uitslag:

1. Frank Vermeer
2. Ben Boon
3. Jeroen Giesen
4. Edwin Verheijden
5. Andries Warreman
6. Marco van der Laan
7. Ronald Giesen
8. Casper Prins
9. Twan Daniels
10. Dennis Boon

Helaas heb ik zelf geen foto´s van de wedstrijd vandaag. Indien iemand foto´s heeft gemaakt en deze graag wilt delen, kunnen deze worden gestuurd naar info@wsvzegerplas.nl

Inmiddels heb ik een aantal foto's ontvangen, deze zijn hieronder te bekijken met dank aan Marcel Verhaar en Dieter van der Schilden. Meer foto's blijven uiteraard welkom!

[gallery link="file" orderby="post_date"]