We zijn weer begonnen!

Na een veel te lange winterstop zijn we vanavond dan eindelijk weer begonnen met het surfseizoen bij WSV Zegerplas. Vanavond zijn de laatste klusjes uitgevoerd (onder andere het te water laten van de wedstrijdboot) en hebben er al ongeveer 10 man op het water gestaan.

De start van het nieuwe seizoen is ook in de media niet ongemerkt voorbij gegaan. Zo was in het Witte Weekblad bijvoorbeeld een artikel te lezen hierover. Dat willen we jullie natuurlijk niet onthouden, dus bij deze:

Omdat we hebben gemerkt dat het vandaag nog wat rommelig was op de kant, wil ik langs deze weg meteen even wat duidelijkheid creëren over de trainingen. In dit geval specifiek over de tijden. Het is de bedoeling dat we om 19:00 beginnen met de training. Dit houdt in dat we dan verwachten dat jullie hebben opgetuigd en je hebben omgekleed! Het is hierbij handig om voor 18:30 aanwezig te zijn op de club, zodat je hier ook de tijd voor hebt. Als dit niet lukt is het uiteraard niet direct een probleem, maar hou er dan wel rekening mee dat de instructeurs in principe het water op gaan. Je kunt later altijd aansluiten.

Rest mij nog op jullie nog even te wijzen komende evenementen op de club. Zo hebben we bijvoorbeeld op maandag 9 april de paasbrunch en start op 15 april om 11:00 de eerste clubwedstrijd.

We hopen jullie allemaal regelmatig te zien dit seizoen en wensen een ieder veel (surf)plezier!