We gaan weer beginnen!

google-calendar-icon
Nadat afgelopen weekend de klok weer een uur vooruit is gezet en de eerste Holland Windsurfing wedstrijd is gevaren in Ter Aar, is het komende week ook bij ons tijd om weer met het nieuwe seizoen te gaan beginnen!

Training
Aanstaande woensdag beginnen wij weer met de trainingen. Qua tijden is er niets aan veranderd, maar voor wie het niet meer helemaal scherp heeft: we beginnen om 19:00 uur! Zorg dus dat je voor die tijd bent omgekleed en je materiaal in orde hebt.

Clubwedstrijd
Na de paasbrunch op maandag 6 april, varen we die dag ook meteen de eerste clubwedstrijd. We starten om 13:00 uur met de eerste manche. De bedoeling is om rond vier uur klaar te zijn met het gedeelte op het water.

Koud!
Omdat de temperaturen buiten nog niet heel erg zomers zijn, is het belangrijk hier rekening mee te houden. Om ondanks de kou toch lekker te kunnen varen, hierbij een aantal tips die je kunnen helpen:
- Zorg voor een goed warm pak, dus geen zomerpak vol met scheuren
- Draag warme schoentjes
- Eventueel handschoenen en een cap
- Een extra neopreen shirtje onder je pak doet ook wonderen tegen te kou
- Maak je sessie niet te lang, wanneer je het koud krijgt gewoon naar de kant. Na het opwarmen kun je altijd weer verder
- Neem tussendoor een kop koffie of thee om je op te warmen

Tijdens de training zal hier uiteraard ook nog aandacht aan worden besteed. Maar het belangrijkste blijft: veel plezier op het water!