6 april 2015: Paasbrunch en clubwedstrijd

Trad

easter-bunny1
itiegetrouw hebben we op maandag 6 april (tweede paasdag) weer de paasbrunch. Ook dit jaar wordt er weer gezorgd voor gezelligheid en lekker eten. Wil je erbij zijn, graag wel even vooraf aanmelden in verband met de inkopen. De inschrijflijsten hangen vanaf vandaag in de hal van het clubhuis.

Ook is het mogelijk om even een mailbericht te sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl. Geef even aan om hoeveel volwassenen en kinderen (onder de 12) het gaat. Wij zorgen dan dat je op de lijst komt te staan. De paasbrunch begint om 10:30 uur. (clubhuis open om 10:00 uur). De kosten zijn gelijk gebleven aan afgelopen jaar. Voor kinderen tot 12 jaar is dit 5 Euro en voor de (jong)volwassenen 8 Euro.

Dit jaar zullen we tevens  de eerste clubwedstrijd combineren met de paasbrunch. Uiteraard wordt het starttijdstip aangepast zodat ook de deelnemers voldoende tijd krijgen om te eten en hun spullen op te tuigen! Het doel is om 13:00 uur te starten met de eerste manch.