Nieuwe trainingszeilen

Voor wie heeft opgelet bij de laatste algemene ledenvergadering zal het niet als een verrassing komen. Na 15 jaar trouwe dienst worden onze tuigages vernieuwd. Omdat we altijd tevreden waren met onze huidige zeilen, is de keuze is wederom gevallen op zeilen van Tiki. De eerste sets zijn inmiddels geleverd, de rest volgt in mei van dit jaar. We kunnen ze dus al snel op het water bewonderen.

Voor de kleinere zeilen (2.5m2, 3.5m2 en 4.5m2) wordt het de Trainer V2, zoals afgebeeld op de foto hierboven.

Daarnaast komen er nog zeilen in de maten 5.7m2 en 6.5m2 van het type Impulse 2.

Impulse2 Sail

De oude tuigages zullen verkocht worden, waarbij de leden uiteraard de eerste keus hebben. Heb je interesse? We houden je op de hoogte!