Open dag zondag 29 april 2018

Volgende week zondag 29 april van 11:00 tot 16:00 uur organiseren wij een open dag. Lijkt het je leuk om een keer proberen te windsurfen of stand-up-paddelen dan ben je bij ons aan het juiste adres. Gedurende de dag zullen we diverse trainingen geven om de basis uit te leggen en iedereen, op een veilige manier, het water op te krijgen!  Het enige wat meegenomen dient te worden is een zwembroek en  handdoek.

De vereniging stelt alle materialen (op handdoek en zwembroek na) ter beschikking. Denk hierbij aan wetsuits, waterschoenen, drijfvesten en natuurlijk het surf- en supmateriaal.

Voor het windsurfen geldt een leeftijdsgrens van 9 jaar en het stand-up-paddlen is beschikbaar vanaf 8 jaar. Een zwemdiploma is verplicht.

Deelname is gratis en geheel vrijblijvend, dus kom gezellig bij ons kijken. Je kunt ons clubhuis vinden aan de Zegerplas op Verlengde Aarkade 30 in Alphen aan den Rijn.