Programma herfst 2015 (theorieles en feestjes)

google-calendar-icon
De trainingsavonden op het water zitten er helaas weer op. De wintertijd is ingegaan, dus surfen in de avond zit er niet echt meer in. Gelukkig houdt dit niet in dat er helemaal niets meer gebeurd bij de vereniging. Ook in de koude en donkere periodes van het jaar gaan de activiteiten gewoon door.

Allereerst natuurlijk de theorielessen voor het felbegeerde CWO diploma windsurfen. Alleen goed kunnen surfen is hiervoor namelijk niet voldoende. Om ook de theoretische kennis op pijl te krijgen kunnen jullie de komende zes weken (dus vanaf 28 oktober tot en met 2 december) theorieles volgen. Deze duren van 1900u tot 2000u, zoals gebruikelijk op woensdagavond. Op woensdag 16 december, net voor de kerstvakantie, zal deze periode worden afgesloten met een examen.

Op zaterdag 7 november zal weer het jaarlijkse eindfeest georganiseerd worden. Hierover heb je eerder al informatie kunnen lezen op de website, maar voor wie het gemist heeft hierbij nog hele korte samenvatting: feest op de surfclub vanaf 2000u met als thema 'la moustache'. De uitgebreide versie vind je hier.

Ook komt het jaarlijkse kerstgourmet er nog aan. Deze staat voorlopig gepland op zaterdag 12 december. Hou voor meer informatie de website in de gaten!

We hopen jullie allemaal ook in de komende periode nog veel op de club tegen te komen. Als je leuke ideeën hebt om iets te organiseren deze winter, laat het ons dan vooral weten!