Vanaf 17 augustus weer training op woensdagavond!

Aanstaande woensdag, 17 augustus, is de zomerstop bij WSV Zegerplas weer voorbij. Dit houdt in dat we weer gaan beginnen met trainen en dat er weer een aantal wedstrijden op de planning staan.

Om te beginnen met de trainingen nog even alle relevante informatie op een rijtje:
1800u: instructeurs aanwezig op de club, clubmateriaal beschikbaar
1900u: aanvang training, dus zorg dat je klaar bent met optuigen, omkleden etc!
2000u-2100u: einde training, afhankelijk van weersomstandigheden, niveau en leeftijd

Vanaf woensdag gaan we tot en met 26 oktober elke week weer trainen, met als doel de CWO diploma's aan het einde van het jaar.

Maar er staat natuurlijk nog meer op de planning voor het najaar. 18 september hebben we bijvoorbeeld onze 3e clubwedstrijd, 6 november de finale van de Holland Windsurfing en 12 november staat het eindfeest weer op de planning.

Wij zijn klaar voor een mooie 2e helft van het surfseizoen, jullie ook?