Verslag 3e clubwedstrijd 2012

Om 11.00 uur was de eerste start met voor surfers prachtige omstandigheden. Wind en zon waren beide in grote maten aanwezig. Alle surfers begonnen daarom vol enthousiasme. In de rookieklasse had Sven Uitendaal in de eerste manche nog wat problemen met zijn zeil maar nadat die waren opgelost heeft hij de volgende 4 manches goed uitgevaren en is daarom als eerste geëindigd in de rookieklasse. Dit schept verwachtingen.

In de wedstrijdklasse ging Frank Vermeer soeverein aan de leiding. Om de 2 e plaats werd hard gestreden door Edwin Verheijden , Andries Warreman en Jeroen Giesen.

Door een diskwalificatie in de 1e manche viel Andries als eerste af daarna ging Edwin, door goede klasseringen in de laatste 2 manches, er toch vandoor met de tweede plaats.
Na 5 manches vond de wedstrijdcommissie het welletjes en kon iedereen tevreden
naar het clubhuis voor een `Laatste Manche`.

Uiteindelijk heeft de wedstrijd geresulteerd in de volgende uitslag:

Wedstrijklasse:
1. Frank Vermeer
2. Edwin Verheijden
3. Jeroen Giesen
4. Andries Warreman
5. Ronald Giesen
6. Marco Van der Laan
7. Twan Daniels

Recreatieklasse:
1. Bart van Leeuwen

Rookieklasse: