We gaan weer beginnen!

Ein-de-lijk! Na een veel te lange winterstop, gaan we bijna weer van start met het nieuwe seizoen. Op woensdag 14 april 2021 is de eerste training. Nog steeds in een enigszins aangepaste vorm, maar we kunnen in elk geval weer met de training gaan beginnen. In de kalender van 2021 staan uiteraard ook weer de nodige clubwedstrijden, dagcursussen en andere evenementen. Ook de organisatie van het surfweekend in Makkum (spoiler: waarschijnlijk half september) is al weer druk bezig met het maken van de eerste plannen.

Uiteraard zullen we per geval moeten kijken wat er op dat moment wel en niet kan binnen de geldende corona-regels. Hierbij kijken wij ook naar de adviezen van het watersportverbond. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we 14 april 2021 redelijk normaal van start gaan met de trainingen. De maandag voor de training zal hierover nader worden gecommuniceerd, wat er met de dan geldende regels mogelijk is.

Maar alle beperkingen daargelaten, het belangrijkste is dat wij er weer zin in hebben er met zijn allen een gaaf surfzeizoen van te maken! De afgelopen weken zijn we al regelmatig op wind getrakteerd en werd er dan ook al veel gevaren op de Zegerplas. De trainers zijn afgelopen periode ook al weer af en toe op de vereniging gespot, voor het uitvoeren van het nodige onderhoud. Zo is onder andere de wedstrijdcontainer voorzien van een likje verf en zijn alle materialen gecontroleerd en waar nodig zijn reparaties uitgevoerd. Kom vooral ook de gepimpte tandem straks eens bekijken!

We zijn klaar voor de start van het nieuwe seizoen, dus tot snel op het water!