Woensdag 11 oktober laatste training

De tijd van de mooie zomeravonden ligt helaas al weer achter ons. Ondanks dat de herfst inmiddels begonnen is met het brengen van wat meer wind, houdt de intrede van de herfst helaas ook in dat de trainingen er bijna op zitten.

Door het steeds korter worden van de dagen, hebben we op 11 oktober 2017 de laatste surftraining. Dit betekent niet dat we helemaal niets gaan doen daarna natuurlijk, er staat nog genoeg op het programma:

- 8 oktober finale Holland Windsurfing, inclusief clubwedstrijd
- 14 oktober de Duitse middag/avond
- 18 oktober nachtsurfen (hou de website in de gaten, binnenkort meer informatie!)
- Vanaf 1 november beginnen we weer met de theorielessen voor het CWO diploma
- 29 oktober de laatste clubwedstrijd
- 4 november eindfeest

Er is dus de komende periode nog genoeg te doen en te beleven bij de club. Mochten jullie zelf nog leuke suggesties hebben of iets willen organiseren in de herfst/winter op de woensdagavond of zondag, laat het ons dan vooral weten!