Zaterdag 4 maart (computer)spellen party

Op veler verzoek gaan we in de avond (nacht) van zaterdag 4 maart een LAN party houden. Dit houdt in dat we een aantal computersystemen met elkaar zullen verbinden en zodoende tegen elkaar spellen gaan spelen. We gaan beginnen op zaterdag om 15:00 uur met het klaarzetten van de spullen en zullen dan lekker op de club wat gaan eten (bestellen/frituren). We gaan door tot wanneer het gezellig is ;)

Wat voor spellen zullen we gaan spelen? Dit hangt een beetje af van de deelnemers, maar omdat de internetverbinding in het clubhuis niet erg snel is zullen er spellen gespeeld worden die zonder internetverbinding gespeeld kunnen worden. Wij zaten te denken aan de volgende (wat oudere) spellen:

• Red Alert
  • Counterstrike
  • Quake 3
  • Unreal Tournament
  • Warcraft 3
  • etc.

Ook zullen we de Wii aansluiten op de TV met tal van spellen en mocht je geen zin hebben in een computerspel kan er natuurlijk ook altijd bordspellen gespeeld worden of gewoon gezellig een drankje gedronken worden.

Wat heb je nodig om mee te doen en wat is er geregeld?

Van een aantal deelnemers zullen er computersystemen en/of laptops aanwezig zijn. Deze zullen waarschijnlijk niet full-time gebruikt worden dus kunnen mogelijk door mensen zonder apparatuur gebruikt kunnen worden. Wil je echter zeker een potje mee kunnen doen dan is het mogelijk je eigen spullen mee te nemen. Denk er dan ook om dat je ook de benodigde kabels meeneemt.

Wat wel aanwezig is zal de netwerkapparatuur zijn (wel netwerkkabels meenemen als je die hebt) en verder zal de bar geopend zijn voor de benodigde drankjes. Verder kan natuurlijk gebruik gemaakt worden van de faciliteiten die aanwezig zijn in ons clubhuis.