27 juni wedstrijd: 2 uur van Alphen

Aanstaande zondag is het weer zo ver, de 2 uur van Alphen!

Dit is inmiddels een klassieker waarin de bedoeling is om in twee uur tijd zoveel mogelijk rondjes om de plas te varen. Ideaal als je niet zo goed bent in de startprocedure, want in plaats van allemaal verschillende manches is er dus maar 1x een start!

Hoewel de HWS niet meer actief is zijn deelnemers van andere clubs weer welkom, uitgaande van de verwachting dat a.s. zaterdag de coronamaatregelen nog verder afzwakken (stap 4 openingsplan).

Met een noordoostenwind en een prettige temperatuur zijn het ideale omstandigheden voor een wedstrijdje.

windvoorspelling

De 2 uur van Alphen is ook voor beginners heel geschikt!

De start is om 12 uur, en de schippersmeeting om half 12. Omdat je ook nog naar de startlijn toe moet varen is het handig om voor de schippersmeeting al opgetuigd en omgekleed te zijn.

Hopelijk allemaal tot ziens aanstaande zondag, we hebben er zin in!