Jeugdevenement zondag 6 juni - SUP & Soep

Zondag 6 juni is het eerste evenement van onze jeugd-activiteitencommissie! Er zal op deze dag een suptocht georganiseerd worden voor onze jeugdleden.

We zullen met z'n allen verzamelen om 10:00 uur bij ons clubhuis. Van daar uit worden jij, je supboard en peddel gebracht naar de startlocatie en zullen we om 10:30 gaan starten met onze tocht door een stukje natuur in Alphen.

Na het stukje peddelen wordt iedereen weer teruggebracht naar de vereniging en zal er een lekkere kom met soep voor je klaarstaan.

Zowel de activiteit, vervoer, begeleiding als het eten zal aangeboden worden door WSV Zegerplas.

Heb je vragen, of lijkt het je gewoon leuk om mee te doen, laat dit even weten aan Isa of Ilona. Zij zullen er voor zorgen dat je een leuke ochtend hebt!

Lijkt het je ook leuk om (te helpen met) jeugd evenementen te organiseren of heb je een leuk idee voor misschien het volgende evenement? Ook hiervoor kun je terecht bij Isa of Ilona.