Dagcursus zondag 28 mei 2023

Zondag 28 mei is het zo ver, de eerste dagcursus voor dit seizoen. De winter is voorbij en er is geen beter moment om een nieuwe hobby op te pakken, windsurfen! Lekker in het zonnetje over het water heen scheuren. Afhankelijk van de wind en welk materiaal je kiest, of heel ontspannend genieten, of een flinke work-out. Zowel voor absolute beginners, als voor mensen die in het verleden al eens gesurft hebben en het weer willen oppakken, is deze dagcursus geschikt.

Tijdens de dagcursus wordt door ons instructeursteam de basis uitgelegd van het windsurfen. De termen, een klein stukje theorie en natuurlijk heel veel oefenen op 't water.

De kosten voor deze cursus zijn 120,- voor de hele dag. Je bent hierna ook aspirant-lid van de vereniging. Dit houdt in dat je na de dagcursus een jaar lang mee mag doen met alle trainingen, wedstrijden, theorielessen en andere activiteiten van de vereniging. Dit jaar kun je al het materiaal gebruiken van de vereniging! Het enige wat je het eerste jaar dus nodig hebt, is zwemkleding en een handdoek!

Wat praktische informatie

Om mee te doen aan de cursus dien je te kunnen zwemmen en minimaal 10 jaar oud te zijn.

De cursus zelf is op zondag 28 mei, tussen 09:00 uur en 16:00 uur. Deze dag is geheel verzorgd, dus inclusief lunch en drinken. Aanmelden kan per mail op info@wsvzegerplas.nl. We zouden hierbij graag de volgende informatie ontvangen:

• naam
  • geboortedatum en geboorteplaats
  • adres
  • e-mailadres
  • telefoonnummer

Zowel de dagcursus als de trainingen zijn voor alle leeftijden. We hebben een leuke groep waarbij zowel de jeugd als senioren op eigen niveau mee kunnen doen.

Kleine sfeer impressie, zie ons filmpje 'Surf Kidz' en de verschillende verslagen van afgelopen dagcursussen.