zaterdag 17 juni Opstap- en herintredersdag

Kom en doe mee met de windsurfvereniging op zaterdag 17 juni voor een opstap- en herintredersdag! Ben je altijd al nieuwsgierig geweest naar windsurfen? Of heb je vroeger al eens gesurft en wil je het weer oppakken? Dan is dit de perfecte gelegenheid om (her)kennis te maken met deze geweldige watersport!

Onze ervaren instructeurs staan klaar om je een korte introductie te geven in het windsurfen. Ze zullen je de basisbeginselen uitleggen, zodat je veilig en zelfverzekerd het water op kunt. Geen ervaring of materiaal nodig - alles wordt verzorgd door de vereniging. En het beste van alles? Het is helemaal gratis en zonder verplichtingen!

De opstap- en herintredersdag vindt plaats op zaterdag 17 juni van 9:00 uur tot 16:00 uur op onze prachtige locatie. Je hoeft je niet aan te melden, dus je kunt op elk gewenst moment binnenkomen en meedoen.

Zorg ervoor dat je badkleding en een handdoek meeneemt. De rest van de benodigde uitrusting zal door de vereniging worden verstrekt.

Het is een geweldige kans om nieuwe mensen te ontmoeten die dezelfde passie delen en om te genieten van een dag vol plezier op het water. Windsurfen is niet alleen een sport, maar ook een manier om te ontspannen, de natuur te ervaren en jezelf uit te dagen.

Mis deze unieke gelegenheid niet om gratis en vrijblijvend te windsurfen onder begeleiding van ervaren instructeurs. Kom gewoon naar onze locatie tussen 9:00 uur en 16:00 uur op zaterdag 17 juni met je badkleding en handdoek. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen een onvergetelijke dag te beleven!

Voor meer informatie over het windsurfen en onze vereniging kun je terecht op onze website. Tot snel op het water!