30 april 2023 - 2 uur van Alphen

Zondag 30 april 2023 is het weer tijd voor de 2 uur van Alphen, de 43e editie van dit geweldige evenement.

Tijdens deze klassieker is het de bedoeling om zo veel mogelijk rondjes om de plas te varen in de beoogde 2 uur. Perfect voor de gevorderden om zich te bewijzen en voor de beginnende windsurfers om een doel te halen en te zien hoe de gevorderden het doen.

De wedstrijdcommissie verzorgt de skippersmeeting (uitleg van de wedstrijd) om 11:30 en het startsignaal gaat om 12:00. Dus zorg dat je voor de skippersmeeting alles al hebt klaar staan om het water op te gaan. We houden de wedstrijdreglementen aan die altijd golden in de Holland Windsurfing Series.

Na de wedstrijd kan iedereen die wil lekker een hapje nasi met sate mee eten.

Dus twijfel niet en kom naar dit gezellige evenement, wij hebben er in ieder geval veel zin in!

Voor niet-leden vragen wij een inschrijfgeld van 5 Euro per deelnemer. Voor leden van WSV Zegerplas is deelname gratis en geldt deze wedstrijd ook als clubwedstrijd.

Net als voorgaande jaren mogen wij themapark Archeon weer bedanken voor sponsoring van dit evenement. Er zullen weer een aantal toegangskaarten beschikbaar gesteld worden aan de deelnemers!