Het seizoen gaat weer beginnen!

Na een gevoelsmatig veel te lange winterstop (duurde die altijd al zo lang?), gaat het seizoen bijna weer van start! Haal dus je surfpak weer tevoorschijn, die je hopelijk netjes droog hebt weggehangen, en zorg dat je er bij bent op de eerste training.

Je vind de volledige kalender natuurlijk ook op de website, maar alvast de highlights voor begin van het seizoen:

Woensdag 29 maart 2023: de eerste training! Jullie hebben natuurlijk allemaal als bikkels de hele winter doorgevaren, maar de trainingen lagen toch echt even stil. Gelukkig komt daar nu weer verandering in. We gaan zoals altijd om 19:00 uur weer het water op. Het kan nog fris zijn, dus zorg er voor dat je je warme surfpak mee neemt. We zitten weer vol met goede plannen, dus we gaan er een mooi seizoen van maken op het water.

Zaterdag 1 april 2023: het openingsfeest met als thema disco. Net als vorig jaar maken Bart en Frenk, inclusief alle helpende vrijwilligers, er dit jaar ook ongetwijfeld weer een mooi feestje van. Zet je dansschoenen klaar en zorg dat je er bij bent. Wil je ook nog wat helpende handen aanbieden? Meldt je dan bij Frenk en Bart.

Zondag 16 april 2023: het eerste grootwater uitje. Zoals jullie wellicht hebben gehoord bij de algemene ledenvergadering, hebben we dit jaar de planning voor de zondagen wat aangepast. We houden wat minder wedstrijden, maar gaan in plaats daar van wat vaker het grotere water dan de Zegerplas opzoeken! Hier ga je de komende tijd uiteraard nog meer over horen.