Clubwedstrijd 11 oktober 2020

Aanstaande zondag is het al weer zo ver: de laatste clubwedstrijd van het seizoen. Bijzonder is het wel, aangezien het ook pas de 2e wedstrijd is dit jaar. Maar gelukkig kunnen we de clubwedstrijd in elk geval nog organiseren.

De tijden zijn onveranderd, maar voor de zekerheid nog even:
10:30 uur - skippersmeeting
11:00 uur - eerste start

Helaas zijn er vanwege de coronamaatregelen wel een aantal bijzonderheden:
- Toeschouwers zijn helaas niet toegestaan.
- De kantine is gesloten. Neem dus zelf wat te eten mee. We zorgen wel dat er buiten koffie en thee staat voor de deelnemers om op te warmen tussen de manches door.
- De kleedkamers mogen door maximaal 2 personen tegelijk worden gebruikt, met inachtneming van de 1,5 meter afstand. Het kan dus zijn dat je wat langer moet wachten op een plekje.

windfinder-20201011-1100

Laten we hopen dat de weersverwachting nog iets gunstiger wordt dan nu verwacht wordt door windfinder. Maar we maken er sowieso een mooie dag van!