Deel clubkleding is binnen!

Naar aanleiding van de mail van Jolien afgelopen week ook nog even een reminder op de website. Het oorspronkelijke bericht van Jolien:

Eindelijk is de clubkleding er. Tenminste maandag wordt het bij mij thuis bezorgd en dat betekent dat ik gelijk maandag alles ga uitzoeken en controleren. Er vanuit gaande dat na zo'n lange wachttijd alles perfect in orde moet zijn, wil ik jullie ook uitnodigen om de clubkleding op te halen.

Update:
Ik ben zojuist ontploft. Eindelijk is de kleding er zijn alle herenvesten in de kleur ZWART! Dit betekent dat ik de herenvesten weer terug mag sturen. Ik heb ook het bedrijf gemaild en een financiele compensatie gevraagd (dit komt bij jullie terug) samen met een spoedlevering van de juiste herenvesten (nog voor de kerst).