Paasbrunch en clubwedstrijd maandag 17 april

Op de tweede paasdag hebben we weer de jaarlijkse paasbrunch. Wij zullen er weer voor zorgen dat de tafels gedekt zijn en dat het buffet goed gevuld is met lekkers. Dit jaar hebben we ook de brunch weer gecombineerd met de eerste clubwedstrijd. Om 10:30 uur willen we gaan beginnen met eten zodat we allemaal met ronde buiken en bolle zeilen om 13:00 uur op de plas kunnen staan voor de eerste manch. (clubhuis geopend vanaf 10:00 uur)

Wil je mee eten is het wel noodzakelijk om jezelf (en familie) even in te schrijven in verband met de inkopen. Opgeven kan door je in te schrijven op de lijst aan het prikboard of door even een bericht te sturen naar activiteiten@wsvzegerplas.nl. Vergeet niet te melden met hoeveel kinderen/volwassenen jullie zijn.

De kosten voor de brunch zijn 5 euro voor kinderen tot 12 jaar. Daarboven is het 8 euro per persoon.